- 5%

Εισαγωγή προγράμματος Subiekt 123 - βασικό πακέτο - άδεια 12 μηνών 6439669 5907616103116

Αρχική Τιμή: 49.24 
46.78 
Κερδίζετε : 2.46  (5%)
5907616103116
Διαθέσιμο από 10 έως 30 ημέρες
+
SUBIEKT123 Το Subiekt 123 είναι ένα φιλικό και εύχρηστο σύστημα τιμολόγησης. Σας επιτρέπει επίσης να διαχειρίζεστε τις πληροφορίες πελατών και να διατηρείτε αρχεία υπηρεσιών και αγαθών. Μπορείτε να εργαστείτε με το πρόγραμμα από οπουδήποτε, το μόνο που χρειάζεστε είναι πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η εφαρμογή μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από ουκρανόφωνους και ρωσόφωνους επιχειρηματίες και εταιρείες που απασχολούν υπαλλήλους πέρα ​​από τα ανατολικά σύνορα. Ουκρανικές και ρωσικές εκδόσεις - είναι διαθέσιμες ως μέρος της βασικής άδειας και δεν πληρώνονται επιπλέον. Τα έγγραφα πωλήσεων που δημιουργούνται με τη χρήση της εφαρμογής εκδίδονται στα πολωνικά. Η Subiekt είναι η πιο συχνά επιλεγμένη μάρκα του προγράμματος πωλήσεων στην Πολωνία. Το Subiekt 123 ανήκει στην ίδια οικογένεια. Αυτή η διαδικτυακή εφαρμογή είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εταιρειών που αναζητούν ένα απλό και διαισθητικό εργαλείο διαχείρισης πωλήσεων, χωρίς περίπλοκη διαχείριση αποθήκης. Η βασική έκδοση του προγράμματος περιλαμβάνει βασικές λειτουργίες όπως τιμολόγηση και έκδοση αποδείξεων, διαχείριση πελατών, υπηρεσίες και αγαθά. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της εφαρμογής είναι η δυνατότητα επιλογής ανεξάρτητα των απαραίτητων πρόσθετων ενοτήτων. Το Subiekt 123 έχει ενσωματωθεί με τα λογιστικά προγράμματα InsERT nexo, χάρη στα οποία τα εκδοθέντα έγγραφα βρίσκονται άμεσα στο λογιστήριο. Όσοι αγοράσουν μια ειδική άδεια Subiekta 123 που προορίζεται για λογιστικά γραφεία θα μπορούν να διαθέσουν την εφαρμογή δωρεάν σε όλους τους πελάτες τους τους οποίους εξυπηρετούν χρησιμοποιώντας Rachmistrz nexo ή Rewizor nexo. Οι πιο σημαντικές δυνατότητες του Subiekt 123:         χειρισμός παραστατικών πωλήσεων, έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων ηλεκτρονικά·         έγγραφα σε νόμισμα που εκδίδουν έγγραφα σε ξένα νομίσματα·         τη διατήρηση μιας βάσης δεδομένων υπηρεσιών και αγαθών, τη δυνατότητα δημιουργίας ομάδων προϊόντων και αναζήτησης τους στην ταξινόμηση PKWiU.         αρχεία πελατών, διαχείριση πληροφοριών σχετικά με πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας τους, του αριθμού τραπεζικού λογαριασμού, της συμφωνημένης ημερομηνίας πληρωμής και του ποσού της έκπτωσης που χορηγείται·         καταστάσεις - η δυνατότητα εύκολης δημιουργίας διαφόρων τύπων καταστάσεων, όπως ισολογισμοί, πωλήσεις ανά περίοδο, πωλήσεις από πελάτες κ.λπ.         σύνδεση με τη βάση δεδομένων της Κεντρικής Στατιστικής Υπηρεσίας, δυνατότητα γρήγορης εύρεσης της εταιρείας και των δεδομένων της.         Υποστήριξη JPK - η εφαρμογή σάς επιτρέπει να δημιουργείτε αρχεία JPK_VAT και JPK_FA.         φορολογική προσαρμογή, εκτύπωση αποδείξεων σε φορολογικό εκτυπωτή με χρήση του διακομιστή εξωτερικών συσκευών.         πρόσβαση στην εφαρμογή με μία συνδρομή για πολλούς υπαλλήλους της ίδιας εταιρείας·           χρονοδιάγραμμα πληρωμών η εφαρμογή εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με τις επερχόμενες ημερομηνίες πληρωμής σύμφωνα με τις παραμέτρους που καθορίζονται (π.χ. μέθοδος εκκαθάρισης φόρου) στην αρχή της εργασίας με το πρόγραμμα, η εφαρμογή εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την επερχόμενη πληρωμή.         γρήγορη πρόσβαση στις δραστηριότητες που εκτελούνται πιο συχνά ή στους πελάτες που εξυπηρετούνται πιο συχνά μέσω μεμονωμένων ρυθμίσεων επιφάνειας εργασίας. Ηλεκτρονική τιμολόγηση... και πολλά άλλα τιμολόγια και αποδείξεις Η έκδοση τιμολογίου ή απόδειξης διαρκεί μόνο μερικές δεκάδες δευτερόλεπτα. Χρησιμοποιείτε έτοιμα δεδομένα πελατών και μια λίστα προϊόντων που έχετε καταχωρίσει προηγουμένως στην εφαρμογή. Εσείς επιλέγετε τη φόρμα και την ημερομηνία πληρωμής. Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε αντίστροφη φόρτιση. Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε αρχεία PDF για τα εκδοθέντα έγγραφα και να τα στείλετε απευθείας στους πελάτες. Μπορείτε επίσης να τα διορθώσετε εάν είναι απαραίτητο. Εκδίδεις τακτικά τα ίδια τιμολόγια; Μπορείτε να ορίσετε την έκδοση επαναλαμβανόμενων τιμολογίων για αυτούς. Με αυτόν τον τρόπο, τα έγγραφα θα εκδίδονται αυτόματα και δεν θα χρειάζεται να τα θυμάστε! Στη συνέχεια, επίσης αυτόματα, το Subiekt 123 θα στείλει τέτοια τιμολόγια στον παραλήπτη και ένα αντίγραφό τους σε εσάς. Έκδοση εγγράφων σε ξένο νόμισμα. Το Subiekt 123 παρέχει υποστήριξη για ενδοκοινοτικές συναλλαγές προμήθειας αγαθών (ΤΠΕ) και εξαγωγές αγαθών. Το πρόγραμμα θα κατεβάσει αυτόματα την τρέχουσα ισοτιμία νομίσματος. Μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε δίγλωσσα τιμολόγια: Πολωνικά-Αγγλικά και Πολωνικά-Γερμανικά. υπηρεσίες και αγαθά Η εφαρμογή θα αποθηκεύσει δεδομένα για εσάς σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχετε και τα αγαθά που έχετε. Βάζεις όνομα, τιμή και τέλος! Η διαχείριση προϊόντων θα διευκολύνει την ανάθεσή τους σε μεμονωμένες, ατομικά δημιουργημένες ομάδες. πελάτες Έχετε πάντα στη διάθεσή σας πληροφορίες πελατών. Μπορείτε εύκολα να τα προσθέσετε, να τα επεξεργαστείτε και να τα διαγράψετε. Για τη διευκόλυνσή σας, μπορείτε να κατεβάσετε γρήγορα δεδομένα πελατών από τη βάση δεδομένων της Κεντρικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ώστε να βρίσκετε γρήγορα τα δεδομένα των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεστε. Στοιχεία επικοινωνίας, αριθμός τραπεζικού λογαριασμού, ημερομηνία πληρωμής, ποσό έκπτωσης που χορηγήθηκε, περιγραφή πελάτη είναι μερικές μόνο από τις πληροφορίες που θα σας παρέχει το Subiekt 123 στην καθημερινή σας εργασία. συγκρίσεις Ελέγξτε την επιχείρησή σας. Η εφαρμογή σάς επιτρέπει να δημιουργείτε καταστάσεις όπως ισολογισμούς, πωλήσεις κατά τη διάρκεια της περιόδου, πωλήσεις από πελάτες, πωλήσεις ανά προϊόντα και εκκρεμείς πληρωμές. Οι αναφορές μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV και PDF. JPK   Η εφαρμογή είναι προσαρμοσμένη και έτοιμη να υποστηρίξει JPK. Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε αρχεία JPK_VAT (Αρχείο ομοιόμορφου ελέγχου για αρχεία πωλήσεων και αγορών ΦΠΑ) και JPK_FA (Αρχείο ενιαίου ελέγχου για τιμολόγια ΦΠΑ). ενσωματώσεις Το Subiekt 123 επιτρέπει την ενοποίηση με πολλούς φορολογικούς εκτυπωτές. Ελέγξτε εάν η συσκευή σας λειτουργεί με την εφαρμογή μας. Μονάδες Εδαφικής Αυτοδιοίκησης Το Subiekt 123 παρέχει υποστήριξη τόσο για εταιρείες που πραγματοποιούν πωλήσεις σε μονάδες τοπικής αυτοδιοίκησης (LGU) όσο και για εταιρείες που εκπροσωπούν μονάδες τοπικής αυτοδιοίκησης. Οι εταιρείες που πωλούν σε μονάδες τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν εύκολα να ορίσουν διαφορετικό αγοραστή και παραλήπτη στο εκδοθέν έγγραφο. Όταν εκπροσωπείτε μια μονάδα τοπικής αυτοδιοίκησης, μπορείτε να ορίσετε την ανώτερη μονάδα τοπικής αυτοδιοίκησης ως πωλητή στα τιμολόγιά σας και η εταιρεία σας θα αναφέρεται ως εκδότης. Ατομική επιφάνεια εργασίας Μπορείτε να διαχειριστείτε την αρχική σας οθόνη όπως θέλετε. Έχουμε δημιουργήσει το πρόγραμμα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορείτε να προσθέσετε, να μετακινήσετε και να αφαιρέσετε τα απαραίτητα μπλοκ. Εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε εάν προτιμάτε να έχετε υπενθυμίσεις για επερχόμενες πληρωμές, μια συντόμευση για την έκδοση απόδειξης ή ένα τιμολόγιο για έναν συγκεκριμένο πελάτη. Πρόγραμμα πληρωμών Δεν χρειάζεται να θυμάστε πότε οφείλονται τα ασφάλιστρα ή πότε ο πελάτης πρέπει να πληρώσει τα τιμολόγιά του. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι, στην αρχή της εργασίας με το πρόγραμμα, να προσδιορίσετε σωστά τις παραμέτρους των εργασιών της εταιρείας σας (π.χ. πώς διακανονίζετε τους φόρους) και τις προθεσμίες πληρωμής για τις υποχρεώσεις σας και των πελατών σας. Η εφαρμογή θα εμφανίσει τις κατάλληλες πληροφορίες την κατάλληλη στιγμή. Πληροφορίες προϊόντος Τύπος Επιχείρηση Εκδοχή Κουτί Αδεια Εμπορική συνδρομή για μικρές επιχειρήσεις Διάρκεια 1 έτος Αριθμός σταθμών/μονάδων 1 Αρχιτεκτονική Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα Φορέας Ελλειψη Έκδοση γλώσσας Πολωνία Απαιτήσεις υλικού - υπολογιστής με επεξεργαστή τουλάχιστον 1 GHz (συνιστάται 2 GHz ή περισσότερο), - τουλάχιστον 512 MB RAM (συνιστάται 1 GB ή περισσότερο). - λειτουργικό σύστημα Windows Server 2003, Windows XP SP3, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7 (ή νεότερο). - Microsoft Internet Explorer 6.0 (ή νεότερο). - Περίπου 500 MB ελεύθερου χώρου στον σκληρό δίσκο για την εγκατάσταση του προγράμματος-πελάτη και περίπου 1 GB για την εγκατάσταση του διακομιστή. - οποιαδήποτε μονάδα DVD-ROM (για εγκατάσταση προγράμματος). - Σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων Microsoft SQL Server 2000, 2005, 2008, 2008 R2 ή 2012, η ​​δωρεάν έκδοση του Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition παραδίδεται σε ένα DVD εγκατάστασης (εάν έχετε μεγαλύτερο όγκο δεδομένων ή χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε περισσότερα μνήμη, σας ενθαρρύνουμε να αγοράσετε την πλήρη έκδοση του Microsoft SQL Server). - κάθε εκτυπωτής που λειτουργεί σε περιβάλλον Windows (για εκτύπωση).  {Language version} Πολωνία . {Αριθμός εταιρειών} 1 . {Αριθμός θέσεων} 1 . {Περίοδος άδειας} 1 έτος . {Media} Συσκευασία με κωδικό . {License Type} Νέο . {Αριθμός υπαλλήλων} Δεν υπάρχουν δεδομένα. {Αριθμός παγίων στοιχείων} Δεν υπάρχουν δεδομένα
Μάρκα
:
Insert

Παρόμοια προϊόντα

Στην ίδια τιμή!

. Drosselmeyer Dziadek do orzechów, czarny
7350029221072
48.66  46.23 
46.00  43.70 
48.55  46.12